donderdag 18 maart 2010

One of a kind

Internet is een prachtig medium, het heeft echter ook een nadeel, je kunt niet alles volgen.
Zo af en toe krijg je een link van iemand toegestuurd die weet waar je naar op zoek bent.
Als het mij wat lijkt dan ben ik er natuurlijk als de gebraden kippen bij.

Zo ook deze Celica ST205 GT4

Deze Ninco Celica heb ik te danken aan het goede speurwerk van
Porsche Harry, waarvoor ik hem zeer dankbaar ben.
Waarschijnlijk is deze Celica voor of van iemand van Transportgroep de Bruin uit Surhuiserveen geweest, ik weet het niet, maar wie het weet mag het zeggen.

Maar wat ik wel van deze Celica ST205 GT4 kan zeggen is dat het een "one of a kind" Celica is.

4 opmerkingen:

  1. Die had ik ook al gezien maar eerlijk gezegd vind ik de Celica geen mooi model, alhoewel de uitvoering goed is gelukt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn die bruine strepen die het hem doen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dus toch binnengeloodst? :-)

    Is het nu een slotcar of een statisch model?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Steffer: Het is ook niet mijn favoriete Celica, maar ben er desondanks zeer tevreden mee, ook vanwege de aparte kleurstelling.

    @BK-Racing: klopt, maar dat niet alleen, deze heeft ook nog een streepje voor....

    @PorscheHarry: dankzij jou, het is een echte Ninco slotcar met volgens mij een NC2 motor.

    BeantwoordenVerwijderen