dinsdag 28 december 2010

NijRaceRing tijdsysteem

Samen met Porsche Harry oudejaars inkopen gedaan bij Klaas Bos in Putten.
Voor de NijRaceRing had ik nog een lichtbrug en wat Carrera baankanten nodig.
Voor een competie mag een tijdsysteem natuurlijk niet ontbreken op de NijRaceRing ontbreken.

Na een avondje op zolder prutsen was helaas helemaal geen resultaat.

De volgende ochtend maar weer opnieuw proberen en jawel, even de laatste software van Bepfe installeren en logisch nadenken was er binnen tien minuten "contact".

Klik, klik, klik, klonk het uit het kastje, detectie deed ook zijn werk, ledje licht op als je hand er onder door haalde, dat zag er veel belovend uit.
Het is mooi meegenomen dat je Nederlandse tekst in deze Duitse software kunt instellen.

Startlicht op het scherm, vertrekken kun je wanneer het laastst bolletje groen wordt, de starttijd is alvast tussen de 2 en 6 seconden ingesteld.
Let op.... bij een vroegtijdig vertrek krijg je alvast 5 strafseconden aan je broek....
Het "test" programma verder invullen met o.a.de namen van een aantal SRTT 'ers.
De resulten op het scherm kunnen in de lengte....
.....of in de breedte worden weergeven.

Het is nog maar een test opstelling maar volgens mij mag het resultaat er zijn,
de mogelijkeden zijn legio.
Maar voordat ik alle in en outs weet zal ik mij de komende tijd hierin nog verder moeten verdiepen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten