zaterdag 4 september 2010

Bezoek aan Slot Car City Las Vegas

Tijdens mijn vakantie door het wilde slotrace westen heb ik in Las Vegas tussen het gokken door een bezoekje aan Slotcar city gebracht.........


Onaangekondigd natuurlijk voor de dichte achterdeur, goed dan maar naar de voordeur van het pand, deze ging wel open en werd ik door een verkoper van 2e hands speelgoed te woord gestaan. Twee uur te vroeg, op vrijdagavond zijn ze pas om een uur of acht geopend.
Om acht uur 's avonds in Vegas heb ik helaas andere afspraken (met de eenarmige bandieten).

Ik heb er een paar fotootjes geschoten, (schieten, daar zijn ze hier wel erg dol op)
Aangezien ik later weer in Las Vegas ben zou het best zo kunnen zijn dat ik er nog even een kijkje ga nemen.


Voor meer info neem ga dan naar: http://www.slotcarcity.com/

1 opmerking:

  1. Lijkt me een gave baan Ferry! Laat de Amerikanen maar eens zien wat slotracen is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen